Algemene voorwaarden

Ons restitutiebeleid is geldig gedurende 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor restitutie, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Houd er rekening mee dat elke op maat gemaakte decoratie alleen kan worden geretourneerd als deze kapot is.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor restitutie. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn. Daarnaast zijn ook op maat gemaakte producten of producten met speciale wensen niet retourneerbaar

Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw restitutie te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Boek met overduidelijke tekenen van gebruik
  • CD, DVD, VHS-tape, software, videospel, cassettebandje of vinylplaat die is geopend
  • Elk artikel dat niet in zijn originele staat is, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
  • Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Nadat we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.

Als uw restitutie wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende restituties:

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw restitutie officieel wordt geplaatst.

Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geplaatst.

Als u al deze stappen heeft gevolgd en nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@skuur.net.

Artikelen in de uitverkoop:

Alleen artikelen met de reguliere prijs kunnen worden gerestitueerd. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden gerestitueerd.

Neem contact met ons op via info@skuur.net voor vragen met betrekking tot restituties en retourzendingen.